Followers


Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Wednesday, January 25, 2012

22 january 2012 :(

hey peeps . I wanna story about a sucks day or my birthday actually . huem , I am sad on my birthday cause waiting a wishes from my lovely sistaa ! Im waiting from 11.59p.m 21st jan until 12.30a.m 23rd jan ! even I never get the present from her but at least you must wish my bornday sistaa ! you should remember and know that ! I know you have a lot of work . but dont make me disappointed on my bornday . Its okay , Its alright . I understand your situation sistaa . you'll always buzy . I cant stop crying . and until now I am sad ! all of my siblings are forget my birthday in this year . arghh ! but , for my kindly sista . thanks for the wished . and to all my friends , thanks for the wishes and prayers . i love those who didn't forget my birthday .

Tuesday, December 20, 2011

capital A :'>

awak-awak , balik lah . saya memang rindu sangat-sangat dekat awak . awak kat sana rindukan saya tak ? sampai hati awak tak rindukan saya :'( . huem , saya teringin sangat nak jumpa awak , awak faham tak ? please, sekali pun tak ape . asalkan terubat rindu saya kat awak .


saya tahu awak tak suka saya rindukan awak kenn ? saya tahu semua tu . tapi , perasaan tu tak boleh berhenti . hari-hari saya rindukan awak and hari-hari saya tertanya-tanya awak rindukan saya macam mana saya rindukan awak atau tidaakk . semua orang tak faham perasaan saya . jadi , saya pendam sorang-sorang and mampu luahkan di epilog hidup nie .


awak , saya sayang awak tahu tak ? saya tahu awak tak sayang saya and dah lupakan saya . tapi , ape yang boleh saya buat . saya tahan keperitan nie sorang-sorang tanpa awak . terima kasih untuk ape yang telah terjadi . saya hargai sangat-sangat . 


                           last word for you 
                                       |
                                       |
                                       V


HAHA ! tulisan buruk . kecik besar , kecik besar , atas bawah , atas bawah . jangan gelak tau :P hihihi .