Followers


Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Monday, March 7, 2011

yg terakhir :'(

awk , sy nak pelukan yg TERAKHIR dr awk .. sy rindukan awk sgt2 .. sy selalu hilangkan KERINDUAN sy dengan imbas kenangan yg sy lalui bersama awk !! awk , bg lah sy peluang untk peluk awk untk kali yg terakhir .. kalau bole yg terakhir tu .. sy tak nak lepaskan awk .. sy nak peluk awk lame2 .. sebab sy masih SYGKAN awk !! sy tak tau mcm ner nak lupakan awk .. susah awk SUSAH !! awk tolong lah jdy pngubat kerinduan sy untk kali yg terakhir .. melihat senyuman awk pun dah cukup untk sy .. tp , awk tak pernah bg di saat sy perlukan semua itu .. awk , sy nak awk tau yg sy masih PERLUKAN awk .. tp , sy tak nak hubungan awk dgn gf awk makin renggang hanye kerane sy .. takpela awk .. sy akan cuba sedikit demi sedikit untk melupakan awk !! pape un , sy takkan pernah lupakan awk yg selalu happykan sy di saat kita bersama .. thx ye awk !! sy tak pernah rase epy dgn ex-bf mcm awk .. sy SYG AWK SAMPAI MATI !! <3 -tyra-

4 comments:

iQbAl hAzIMaH said...

kau ni nape tyra ? ok tk ? alaa , biase la tyra , adat couple tyra . klau da kau syang en die , kau bgtau la die , yg kau still syng en die n prlukn die . myb die akn pham bile kau da luah en kt die . sbar keyh dear !

tyra athirah said...

harapan dye nak dengar kate2 aku ..

emans potter said...

said

hey you . sbrlah . mybe dgn melepskn die pergi adlh yg terbaik buad die dan kamu .dan mungkin ad hikmah d'sebalik semua nie . sbr okkey ?

tyra athirah said...

urm , okay :D