Followers



Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Friday, July 8, 2011

tercapai tak ?

assalamualaikum , huem ! agak-agak impian aku akan tercapai tak ? aku sedang mengejar impian tu . tapi , susah sangat nak dapatkan . pape pun aku tak pernah berputus asa . kalau aku tak dapat impian tu , mesti aku tak dapat terima hakikat . kawan-kawan aku yang faham akan entry nie . aku harap sangat korang tolong aku . memang aku mengharapkan sangat ! sebab aku memang minat ______ dari dulu . Ya Allah , kuatkan lha semangat hambamu ini untuk mengejar impian yang di minati dari kecil . huem , kawan-kawan . pape pun thanks tau . aku hargai semangat n sokongan yang korang beri . antaranye Allisa , Sazana , Leeya , Nadia , Eyra , Myra , Akma . n else . tak pernah henti-henti memberi aku semangat . aku lha orang yang paling bertuah dapat kawan yg macam korang nie . loveyouallsomuchy <3

No comments: