Followers


Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Wednesday, May 11, 2011

I need you

sy tak phm dengan perasaan sy . kdg-kdg sy syg awk kdg-kdg benci , kdg-kdg menyampah pun ade ! haish -.- tak tau lha . seriously sy suka awk . tp , sy takut nak luahkan perasaan sy kat awk . takper , sy pendam je lha huem ! hanya tuhan saje yg tau . sy harap awk pun suka sy lha . awk nak tau , kat skola sy selalu curi-curi tengok awk . tak tau knpe . dah terbiasa . urm , kdg-kdg sy badmood tengok awk rapat dengan kwn perempuan awk . yg sy peliknye kita tak ad jalinkan hubungan pape pun . tp , sy syg awk sgt-sgt . cuma , sy tak ley mengharapkan awk sgt . tp takper , sy tetap menunggu awk ! huem . harap2 pintu hati awk terbuka untk sy . kalau awk tak suka sy pun tak ap , sy tak kesa . tp , kalau boleh sy nak susun bintang di langit dengan nama kita berdua . sweet sgt kan ? huem , awk kena tahu yg sy syg awk sgt2 !

No comments: