Followers


Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Saturday, May 14, 2011

layan perasaan ~

aku tak phm dgn kau . suka memakse aku untk terima kau . kalau aku tak nak , tak nak je lha . da terang2 aku tak nak ngan kau . nak pkse2 buat pe . rimas tau tak rimas ? ble aku nak couple ngan org lain kau jumpa budak tu ckp aku awek kau . WTH ! memang tak puas aty lha en . serious aku bengang kat kau doe . kau suruh kwn2 aku pujuk aku supaye terima kau . huh ! please . tak nak dan tak akan . haha ! mati hidup balik pun aku tak nak sbb kau da sakit en aty aku . maaf ? huh , tnggu lha raya nnt . btw , aku tak sngke org mcm kau boleh muncul dlm hidup aku . pergh ! sape yg couple ngan kau mmg rimas lha kan . urm , kawan ? aku tak nak n tak akan kawan dgn kau lg , sbb aku tak ske dpt kwn yg tak jujur mcm kau . kay . selamat tnggl ~
for: akmal aliff putra !!

No comments: