Followers



Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Friday, June 17, 2011

aku takut x(


hari nie aku memang tak sedap aty gila . tak tau kenape ! aku mimpi buruk psl bf aku . tp , aku da lupa . bangun tido je aty aku tak tenang . macam ad smthing yg tak kena antara aku dan dye . huem ! ya allah , aku tak nak mimpi itu jadi kenyataan . aku tak nak kehilangan dye . aku tak sanggup kehilangan dye . n aku tak nak di sakiti untuk kali ke-3 . sakit sgt-sgt . sy harap awak baca . n sy nak pesan sesuatu kat awak . " DALAM HATI SAYA CUMA ADA AWAK ! " nobody can replace you in my heart syg <3 . awak tolong lha faham perasaan sy , please . Ya Allah cuma engkau saje yang tau betape sedih , takut n risaunye aku . dugaan ini amat berat untuk aku terima . Tp , aku akan cuba menjadi insan yang tabah untukmu :(

No comments: