Followers



Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Monday, June 27, 2011

saranghaeyo ;D



OMG ! aku happy sangat dapat date ngan dye hari jumaat hari tu . kitaorang borak-borak . best sangat . i think ad yang jealous kott . hee :D argh ! lantak korang lha nak jealous ke ape . yang penting kami berdua happy . hi3 ! tp , kitaorang date tak lama . 15 minit je kott . dari pukul 2.00 sampai 2.15 . masuk skola lambat coz nak date punye pasal . its okay sehari je . urm , time nak masuk skola aku salam tangan dye . n at the same time , tangan aku sejuk sangat ! HAHA ! nervous punye pasal . urm , then aku cakap kat bf aku "b , bole tak cyg nak panaskan tangan cyg kat tangan b ?" hi3 ! ngengade jap . *winkwink . bila nak masuk skola , aku lha orang yang tak berhenti senyum kat semua orang . HAPPY kott . elok-elok tengah stress , jmpe bf je masalah terus hilang . k , nie je ceritanye . take care guys ;D

No comments: