Followers


Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Tuesday, December 20, 2011

capital A :'>

awak-awak , balik lah . saya memang rindu sangat-sangat dekat awak . awak kat sana rindukan saya tak ? sampai hati awak tak rindukan saya :'( . huem , saya teringin sangat nak jumpa awak , awak faham tak ? please, sekali pun tak ape . asalkan terubat rindu saya kat awak .


saya tahu awak tak suka saya rindukan awak kenn ? saya tahu semua tu . tapi , perasaan tu tak boleh berhenti . hari-hari saya rindukan awak and hari-hari saya tertanya-tanya awak rindukan saya macam mana saya rindukan awak atau tidaakk . semua orang tak faham perasaan saya . jadi , saya pendam sorang-sorang and mampu luahkan di epilog hidup nie .


awak , saya sayang awak tahu tak ? saya tahu awak tak sayang saya and dah lupakan saya . tapi , ape yang boleh saya buat . saya tahan keperitan nie sorang-sorang tanpa awak . terima kasih untuk ape yang telah terjadi . saya hargai sangat-sangat . 


                           last word for you 
                                       |
                                       |
                                       V


HAHA ! tulisan buruk . kecik besar , kecik besar , atas bawah , atas bawah . jangan gelak tau :P hihihi .

2 comments:

Minho said...

Salam...Minho datang bw sini :) done follow you follow mine too ^^ btw nice blog! loves ur song^^ http://windy-minholicious.blogspot.com/

Mr aiman said...

nice