Followers



Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Tuesday, December 13, 2011

cerita ombak rindu buat saya teringat dekat awak :'(

hey , hari ahad hari tu pergi tengok cerita ombak rindu dengan kawan saya . ya Allah ! feeling sangat-sangat . sampai saya teringat kat awak . meleleh air mata saya bila tengok cerita tu . dah lah tak bawak tisu . so , shawl saya lah jadi mangsa . habis basah . tak berhenti keluar taukk ? 

cerita tu buat saya rindu kat awak sangat-sangat Capital A . tapi , saya buat tak tahu ja . saya tak boleh lupakan awak . cerita ombak rindu tu juga membuatkan saya ingin belajar menjadi setia . saya bayangkan kita yang ada kat dalam filem tu . auwww <3 sweetnya kita awak . 
walaupun awak dah pergi jauh dari saya , tapi saya tetap berdoa suatu hari nanti kita akan berjumpa . huem , I hope it so muchy ;DD . awak selalu di hati and ingatan saya Capital A . semoga bahagia dengan kehidupan awak semasa saya tiada di sisi awak ye :') . takecare ......

No comments: