Followers



Hafiz - Untuk Kamu (ost Ombak Rindu)
Mp3-Codes.com

Wednesday, September 7, 2011

sebak di dada :(

hey ! saya nak cakap yang saya tak faham dengan diri saya . huem , YA ALLAH . dugaan ape lha yang engkau berikan kepadaku ini ? kay , korang tak kenal saya macam mana kan ? so , dengar n baca lha cerita saya nie .

saya rasa yang saya nie fall in love with someone that i don't know who . huh ! tak ke pelik tu ? hari-2 saya fikir siapa orang itu . tapi , tak dapat juga jawapannya . otak saya runsing gila , kadang-2 dalam kelas saya teringat yang saya nie da ada boyfriend lha . OMG ! padahal takde pun . bila saya fikir macam tu , nanti saya cari lagi jawapannya . tak focus weyh nak belajar . pape pun kena tabahkan hati n usaha untuk mencari jawapan soalan nie .

semalam pulak , bangun-2 tidur je tetiba saya rasa sedih . sedih tak bersebab pulak tu . tak ke peliknya sedih tak bersebab ? haihh -,- . urm , lepas kemas rumah , saya duduk dalam bilik sorang-2 kat atak katil . dengan secara kebetulannya air mata saya automatic terkeluar . mata sebelah kiri dan di ikuti mata sebelah kanan . ape sebenarnya yang tak kena dekat diri saya eh ? ketika tu memang amat sedih sesangat , n saya amat perlukan seseorang untuk memeluk saya .

dengan sikap saya yang macam nie , orang akan gelar saya gilaa . tapi sewajarnya tidak . kalau benda nie jadi dekat awak semua , apa awak akan buat ?

# nie lha ceritanya . memang pelik tapi benar . semua tu memang terjadi kat saya . haihh -,- sabar je lha . nak buat macam ner kan ? bukannya kita boleh pilih dugaan ape yang kita nak . huem , kay lha . saya tak nak cerita lebih-2 kalau korang tak percaya x P hihihi .
kdaa !

No comments: